diumenge, 30 de gener del 2011

Pròleg de l'Antologia 2010, per M. Mar Panisello




M. Mar Panisello

Regidora de Cultura i Festes
Ajuntament d’Amposta



PRÒLEG


Quan se’m va dir de fer el pròleg de l’antologia dels Poetes del Ebre vaig pensar que era una distinció que no mereixia, però al mateix temps em va fer molta il•lusió, sempre he pensat que escriure és una manera de sentir la vida diferent i per a molts que ens agrada llegir, de vegades et sents identificada amb aquelles línies i potser, perquè no, arriben quan necessites un consell, una afirmació o fins i tot prendre una decisió a la teva vida, i lluny de veure-la la sents plasmada en aquella història, en aquella poesia, i per unes línies d’un llibre te pot canviar la vida.

Tota la gent que forma l’Associació dels Poetes del Ebre, han estat gent que m’han ensenyat molt, dins del meu càrrec de regidora, i això és una cosa que els agrairé sempre. M’han ajudat fent coses com aquesta, l’Antologia, que any rere any porten a cap en tant d’entusiasme i és el resultat d’un treball, d’un esforç, d’una intenció, la de que malgrat alguns alts i baixos, ells han donant continuïtat treballant i lluitant per a que les seves obres tinguin un lloc especial, aquest recull de fantàstiques poesies, un verdader regal per a la nostra cultura, cultura que hem de saber defensar i promoure, perquè és en definitiva les nostres arrels.

Gràcies a tots, per aquest treball i esforç i per a donar-li a la nostra cultura el lloc que es mereix.

Mar Panisello

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada