diumenge, 9 de gener del 2011

FÈLIX RODRIGUEZ I FANDOS


TORTOSA

Amant de les paraules, la poesia , la vida i la natura. Nascut a Tortosa en 1982, i enamorat de les Terres de l’Ebre. És Dissenyador gràfic publicitari, Màster en Marketing.
És president Intercomarcal d’Unió de Joves de les Terres de l’Ebre. Secretari i presentador Literari del l’Associació “Poetes de l’Ebre”.




Força interior


L’altre dia vaig caure,
la ignorància em va seguir,
amb àmplia compassió,
però el terra em va esmorteir.

Ja estic de peu
amb molta més veu
i encara que no ho creieu
parlar de mi en sentireu.

Fragilitat aparent m’envolta,
i jo envolto la mediocritat
amb una llarga i eterna soga,
no us penseu que l’he cridat.

El meu nucli racional
batega impulsant puixança,
molts em donàveu per mort,
i més força em doneu
per a la més gran renaixença.





Benvingut, poema

Ha arribat una brisa feta paraula
als nuclis d’una antiga indiferència,
lletres amb flaire d’intel·lecte
però amb gust a sensació
acaronen la tensa pell,
el mur no roman com a simple maó,
l’ansietat esmicola la seva paciència,
deixa pas lliure a les seves entranyes,
el poema ja ha entrat a tot ell,
en situacions i oportunitats estranyes,
però no vull defugir de la raó,
i li dono la meva passió en forma
de la més fèrtil benvinguda
a la Poesia sense displicència.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada