diumenge, 4 de març del 2012

PAU RONCERO LLEIXÀ


TORTOSA

Nascut a Tortosa el 10 de Juliol de 1980
Professor d'Educació Física.
Aficionat als esports, a la poesia, i a l’escriptura,
fins ara només havia escrit coses per a mi
mateix, però què millor que compartir la
bellesa que poden tenir les paraules.

Un adéu

Un adéu, és un fins després
que dura una mica més,
una paret sense acabar de pintar,
un vers encetat no acabat de rimar.

Un adéu, és aquell bes
que encara no t’he donat,
i la nit que es promet amb la posta del sol
però que encara no ha arribat.

Un adéu, és el núvol que promet
una pluja que no cau,
un infant caminant
que va creixent cap a l’endemà.

Un adéu és l’esperança que no acaba d’arribar,
és aquest instant en que escric un vers
sense saber si tindrà un altre mirall,
és un fins després que dura una mica més.

 
Sento

Sento com em bategues,
tant suaument com el teu somriure se’m fa present,
i t’atures.

Com s’aturen les busques del rellotge que, ahir,
comptava les nostres hores paral·lelament,
com si fóssim un de sol...


I somric, no sé ben bé perquè,
com somriu la lluna en esdevenir plena en la teva mirada...
com la nit quan esdevé invisible pels meus ulls,
com quan esdevé intocable per les meves mans...

I et penso, t’imagino amb cada detall de tu,
et tinto en els meus versos
i et vesso en els meus poemes...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada